Returer

Byte / Retur / Återköp



Jag vill returnera eller byta en vara, hur gör jag?

Kontakta kundservice så hjälper vi dig.


Jag vill att ni gör ett återköp av min vara, hur ska jag gå tillväga?

Kontakta kundservice så hjälper vi dig. Varuförpackningen måste vara obruten. Du som kund står för returfrakten. Skicka inga varor till oss före vi svarat på din begäran och bekräftat att du kan skicka tillbaka varan. Glöm ej att ange faktura-, order- och kundnummer vid kontakt.


Jag behöver en ny fraktsedel, hur gör jag?

Kontakta kundservice så hjälper vi dig.


Varför måste jag betala retur-/hanteringsavgift för returer och byten?

När du returnerar en felaktigt beställd vara debiteras alltid en retur-/hanteringsavgift oavsett paketets storlek eller antal artiklar.
Naturligtvis utgår ingen retur-/hanteringsavgift om OneMed skickat felaktig vara eller om varan är skadad/defekt.
Kontakta kundservice så hjälper vi dig om du har ytterligare frågor.


Jag har gjort en retur som inte syns på fakturan, hur gör jag?

Om genomförd retur inte syns på din faktura beror det på att den registrerats efter att fakturan skickats ut.
Du får då en separat kreditfaktura på returen som du reglerar vid nästa inbetalningstillfälle.
Kontakta kundservice så hjälper vi dig om du har ytterligare frågor.

Du använder en gammal webbläsare. För att kunna nyttja alla funktioner i vår webbshop, så rekommenderar vi att du uppgraderar. Vi stödjer Internet Explorer version 9 och uppåt, Mozilla Firefox version 9 och uppåt, samt Google Chrome och Apple Safari.